dc.contributor.author | Rahm, Magnus | swe |
dc.contributor.author | Karlsson, Tobias | swe |
dc.date.accessioned | 2002-12-07 | swe |
dc.date.accessioned | 2007-01-16T09:41:25Z | |
dc.date.available | 2007-01-16T09:41:25Z | |
dc.date.issued | 1998 | swe |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/1049 | |
dc.description.abstract | Detta examensarbete behandlar gymnasiets avgångselevers kunskaper och attityder i ämnet informationsteknologi. Vårt syfte har varit att undersöka elevernas kunskapsbas när de avslutat sina studier vid gymnasiet, hur eleverna fått den kunskap de besitter, om denna kunskap är tillräcklig, om inte var ligger problemen och vilka attityder har eleverna till IT. | swe |
dc.format.extent | 116618 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | sv | swe |
dc.title | Är dagens gymnasieelever förbredda för IT-utbildning vid universitet? | swe |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | swe |
dc.type.uppsok | C | swe |
dc.contributor.department | Göteborg University/Department of Informatics | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för informatik | swe |
dc.type.degree | Student essay | swe |
dc.gup.origin | Göteborg University. School of Business, Economics and Law | swe |
dc.gup.epcid | 2295 | swe |