Show simple item record

dc.contributor.authorBjörn, Andersson
dc.contributor.authorFrank, Bach
dc.contributor.authorBirgitta, Frändberg
dc.contributor.authorIngrid, Jansson
dc.contributor.authorChristina, Kärrqvist
dc.contributor.authorEva, Nyberg
dc.contributor.authorAnita, Wallin
dc.contributor.authorAnn, Zetterqvist
dc.date.accessioned2008-07-11T08:55:41Z
dc.date.available2008-07-11T08:55:41Z
dc.date.issued2003-10
dc.identifier.issn1651-9531
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/10625
dc.description.abstractI rapporten behandlas bl.a. hur elever resonerar om kontrollexperiment, hur de förstår en partikelteori om gaser, deras föreställningar om energiflödet på jorden och om växthuseffekten och dess förstärkning. Ett avsnitt om natur och moral ingår också.en
dc.description.sponsorshipNordiska Ministerrådet, Utbildningsdepartementet och Skolverketen
dc.language.isosween
dc.publisherGöteborgs Universiteten
dc.relation.ispartofseriesÄmnesdidaktik i praktiken : nya vägar för undervisning i naturvetenskapen
dc.relation.ispartofseries1en
dc.titleAtt förstå och använda naturvetenskapen, sju workshopsen
dc.typeTexten
dc.type.svepreporten
dc.gup.originGöteborgs universitetswe
dc.gup.departmentEnheten för ämnesdidaktik, Institutionen för pedagogik och didaktikswe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record