Språkmedvetenhet och ordinlärning. Lärare och inlärare reflekterar kring en betydelsefältsövning i svenska som andraspråk
dc.contributor.author | Holmegaard, Margareta | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T09:42:43Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T09:42:43Z | |
dc.date.issued | 1999 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/11711 | |
dc.title | Språkmedvetenhet och ordinlärning. Lärare och inlärare reflekterar kring en betydelsefältsövning i svenska som andraspråk | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Department of education | eng |
dc.gup.department | Institutionen för pedagogik och didaktik | swe |
dc.gup.defencedate | 1999-06-04 | en |
dc.gup.dissdbid | 1947 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | UF |
Filer under denna titel
Filer | Storlek | Format | Granska |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |