• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • View Item
  •   Home
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Märkesstrategi och märkesval : en studie av konsumentens märkesvalprocess och effekter av märkesnamn för konsumentens uppfattning, bedömning och val av märke med resulterande beslutsregler för företagen = [Brand name strategy and brand choice]

University
Göteborgs universitet/University of Gothenburg
Institution
Företagsekonomi
URI
http://hdl.handle.net/2077/12636
Collections
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
Date
1977
Author
Linde, Mats, 1944-
Keywords
Försäljningsorganisation Marknadsföring
Publication type
Doctoral thesis
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV