Röst och kausalitet i lärobokstexter. En studie av elevers förståelse av olika textversioner
dc.contributor.author | Reichenberg, Monica | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T09:58:47Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T09:58:47Z | |
dc.date.issued | 2000 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/13747 | |
dc.title | Röst och kausalitet i lärobokstexter. En studie av elevers förståelse av olika textversioner | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Department of education | eng |
dc.gup.department | Institutionen för pedagogik och didaktik | swe |
dc.gup.price | 180 | |
dc.gup.defenceplace | lokal D3 50 pedagogen Frölundag 118 Mölndal kl. 09.15 | en |
dc.gup.defencedate | 2000-11-10 | en |
dc.gup.dissdbid | 3789 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | UF |