Show simple item record

dc.contributor.authorNilsson, Mattiasswe
dc.contributor.authorLarsson, Danielswe
dc.date.accessioned2002-12-07swe
dc.date.accessioned2007-01-16T16:59:29Z
dc.date.available2007-01-16T16:59:29Z
dc.date.issued2000swe
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/1404
dc.description.abstractDenna uppsats undersöker vilka faktorer som påverkar utformningen av ett e-utbildningsmaterial för en målgrupp utan självklara datorkunskaper. Den frågeställning som studien behandlar är: Vilka faktorer har betydelse för utformningen av en webb-baserad utbildning för en målgrupp utan datorvana? För att besvara frågeställningen har observationer, litteraturstudier och intervjuer genomförts inom Volvo After Market Training (AMT). De slutsatser som studien resulterat i är att kommunikation, datorkunskaper och motivation är viktiga för att målgruppen skall kunna tillgodogöra sig kunskaper från e-utbildning.swe
dc.format.extent302584 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosvswe
dc.titleE-utbildning- En studie av faktorer för utformning av webb-baserad utbildningswe
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawswe
dc.type.uppsokDswe
dc.contributor.departmentGöteborg University/Department of Informaticseng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för informatikswe
dc.type.degreeStudent essayswe
dc.gup.originGöteborg University. School of Business, Economics and Lawswe
dc.gup.epcid2159swe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record