Läroplaner som styrmedel för svensk obligatorisk skola : teoretisk analys och ett empiriskt bidrag
dc.contributor.author | Svingby, Gunilla, 1940- | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T10:05:24Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T10:05:24Z | |
dc.date.issued | 1978 | en |
dc.identifier.isbn | 91-7346-055-9 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/14488 | |
dc.subject | Pedagogisk Metodik | en |
dc.subject | Undervisningsväsen Sverige Historia Vetenskapshistoria | en |
dc.title | Läroplaner som styrmedel för svensk obligatorisk skola : teoretisk analys och ett empiriskt bidrag | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Pedagogik | en |
dc.gup.dissdbid | 4455 | en |
dc.gup.dissdb-impressum | Göteborg: Acta Universitatis Gothoburgensis, 1978 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | SF |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |