Medvetenhet om bemötande. En studie om sjuksköterskans pedagogiska funktion och kompetens i närståendeundervisning
dc.contributor.author | Bergh, Madeleine 1959- | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T10:15:04Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T10:15:04Z | |
dc.date.issued | 2002 | en |
dc.identifier.isbn | 91-7346-423-6 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/15486 | |
dc.title | Medvetenhet om bemötande. En studie om sjuksköterskans pedagogiska funktion och kompetens i närståendeundervisning | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Institute of Health Care Pedagogics | eng |
dc.gup.department | Institutionen för vårdpedagogik | swe |
dc.citation.doi | 180.00 | |
dc.gup.defenceplace | Aulan Vasaparken Göteborgs univ kl. 09.15 | en |
dc.gup.defencedate | 2002-02-21 | en |
dc.gup.dissdbid | 5438 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | UF |