Att kunna klara sig i ökänd natur. En studie av betyg och betygskriterier - historiska betingelser och implementering av ett nytt system
dc.contributor.author | Tholin, Jörgen | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T10:31:27Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T10:31:27Z | |
dc.date.issued | 2006 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/16892 | |
dc.title | Att kunna klara sig i ökänd natur. En studie av betyg och betygskriterier - historiska betingelser och implementering av ett nytt system | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Department of Education | eng |
dc.gup.department | Institutionen för pedagogik och didaktik | swe |
dc.gup.defenceplace | Sal M202, Högskolan i Borås kl. 13.00 | en |
dc.gup.defencedate | 2006-09-06 | en |
dc.gup.dissdbid | 6863 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | UF |