dc.contributor.author | Alexandersson, Claes, 1947- | en |
dc.date.accessioned | 2008-08-11T10:37:33Z | |
dc.date.available | 2008-08-11T10:37:33Z | |
dc.date.issued | 1985 | en |
dc.identifier.isbn | 91-7346-165-2 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/17387 | |
dc.subject | Pedagogik Vuxenundervisning | en |
dc.subject | Pedagogisk Psykologi Inlärning | en |
dc.title | Stabilitet och förändring : en empirisk studie av förhållandet mellan skolkunskap och vardagsvetande | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | Doctoral thesis | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet/University of Gothenburg | eng |
dc.gup.department | Pedagogik | en |
dc.gup.dissdbid | 81 | en |
dc.gup.dissdb-impressum | Göteborg: Acta Universitatis Gothoburgensis, 1985 | en |
dc.gup.dissdb-fakultet | SF | |