dc.contributor.author | Westerberg, Pernilla | swe |
dc.contributor.author | Mårald, Gunilla | swe |
dc.date.accessioned | 2008-09-23T08:07:36Z | |
dc.date.available | 2008-09-23T08:07:36Z | |
dc.date.issued | 2004 | swe |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/18062 | |
dc.description.abstract | Rapporten är en delstudie i UCERs (Centrum för utvärderingsforskning, vid Umeå universitet) utvärdering av studentnyttan med Nätuniversitetet. Den tar avstamp i några av de resultat som framkommit i studien Nätuniversitetet och IT-stödda distanskurser attityder och erfarenheter hos prefekter, kursansvariga och studenter , som bland annat visar att det finns ett visst kollegialt motstånd mot IT-stödda distanskurser. Vi vill med denna studie därför undersöka detta på ett djupare plan. | swe |
dc.language.iso | swe | swe |
dc.publisher | Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning | swe |
dc.subject | IT-stödd distansutbildning | swe |
dc.subject | kollegialt motstånd | swe |
dc.subject | Nätuniversitetet | swe |
dc.subject | utveckling | swe |
dc.title | Utvecklingsmljöer för IT-stödd distansutbildning - en fördjupad studie om kollegialt motstånd mot IT-stödd disstansutbildning | swe |
dc.type | Text | swe |
dc.type.svep | Report | swe |