Show simple item record

dc.contributor.authorMartinson, Linneaswe
dc.contributor.authorCarlsson, Annaswe
dc.date.accessioned2008-10-30T08:04:12Z
dc.date.available2008-10-30T08:04:12Z
dc.date.issued2008swe
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/18434
dc.description.abstractSyfte: Syftet med vår uppsats var att undersöka vilka olika strategier som finns för att som musiklärare få arbetstiden att räcka till och att få ihop sin arbetsdag på ett väl fungerande sätt. Frågeställningar: · Vad anges i befintliga styrdokument angående musiklärares arbetsuppgifter och eventuella prioriteringar? · Hur fördelas musiklärares arbetsuppgifter mellan undervisningochandra arbetsuppgifter och hur planerar de sin arbetstid över terminen? · Vilka tidsmässiga och rumsmässiga förutsättningar har musikläraren? · Hur ser musiklärare på sin arbetssituation? 1swe
dc.language.isosvswe
dc.subjectmusiklärareswe
dc.subjectarbetstidswe
dc.subjectförtroendetidswe
dc.subjectarbetsuppgiswe
dc.titleHur hinner man med? ­ En studie om musiklärares strategier för att hinna med sina arbetsuppgifter på ordinarie arbetstidswe
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawswe
dc.type.uppsokCswe
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Sociologiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essayswe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record