Utanförskap som loggboksreflektion. Analys av en skönlitterär läromedelstext om etnisk tillhörighet
dc.contributor.author | Lyngfelt, Anna | |
dc.date.accessioned | 2008-12-07T22:02:30Z | |
dc.date.available | 2008-12-07T22:02:30Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Tidskrift för litteraturvetenskap. 35 (3-4) s. 139-153 | en |
dc.identifier.issn | 1104-0556 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/18836 | |
dc.language.iso | swe | en |
dc.subject | svenskdidaktik | en |
dc.subject | läromedel | en |
dc.subject | textanalys | en |
dc.subject | loggbok | en |
dc.subject | etnicitet | en |
dc.title | Utanförskap som loggboksreflektion. Analys av en skönlitterär läromedelstext om etnisk tillhörighet | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | article, peer reviewed scientific | en |