• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

"Walk on water" - Vägen till en lyckad positionering för att få det svenska folket att gå på vatten

"Walk on water" - The key to a sucessful positioning, introducing the surfing concept into the Swedish people's minds

Degree
Student essay
URI
http://hdl.handle.net/2077/21553
Collections
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
View/Open
gupea_2077_21553_1.pdf (15.06Mb)
Date
2009-12-16
Author
Arby, Caroline
Forsell, Cecilia
Keywords
marknadskommunikation, positionering, varumärkesidentitet, image
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV