dc.contributor.author | Ydrestål, Teodor | sv |
dc.contributor.author | Ekespong, Mikael | sv |
dc.date.accessioned | 2009-12-20T21:30:13Z | |
dc.date.available | 2009-12-20T21:30:13Z | |
dc.date.issued | 2009 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/21586 | |
dc.description.abstract | Vi har genomfört en enkätundersökning med ett underlag på 173 st gymnasieelever i årskurs 3,
från olika program. Teorier hämtas i huvudsak från Lev Vygotskij, Gunn Imsen och Olga Dysthe.
I resultat- och analysdelen tolkas texterna utifrån de enkäter vi genomfört. Resultaten diskuteras
även i förhållande till läroplanen för de frivilliga skolformerna. | sv |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.subject | motivation | sv |
dc.subject | l | sv |
dc.title | Att motivera är att få elever att vilja göra det du vill att de ska göra. Eller?! | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | C | sv |
dc.contributor.department | Göteborgs Universitet/Sociologiska institutionen | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |