dc.contributor.editor | Åsa Ryegård | |
dc.contributor.editor | Karin Apelgren | |
dc.contributor.editor | Thomas Olsson | |
dc.date.accessioned | 2010-04-16T10:53:03Z | |
dc.date.available | 2010-04-16T10:53:03Z | |
dc.date.issued | 2010-04-16T10:53:03Z | |
dc.identifier.isbn | 978-91-633-6316-0 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/22232 | |
dc.format.extent | 160 s. | en |
dc.language.iso | swe | en |
dc.publisher | Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning | swe |
dc.relation.ispartofseries | Rapporter från NSHU | en |
dc.subject | pedagogisk skicklighet | en |
dc.subject | bedömning | en |
dc.subject | pedagogisk portfölj | en |
dc.subject | pedagogisk meritportfölj | en |
dc.subject | karriärväg | en |
dc.subject | karriärstege | en |
dc.subject | sakkunnig | en |
dc.subject | högskolepedagogik | en |
dc.subject | högskolelärare | en |
dc.title | Att belägga, bedöma och belöna pedagogisk skicklighet | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | report | en |
dc.contributor.organization | Mälardalens högskola | en |
dc.contributor.organization | Uppsala Universitet | en |
dc.contributor.organization | Lunds universitet | en |