Show simple item record

dc.contributor.authorErnekrans, Maria
dc.date.accessioned2011-09-02T07:52:12Z
dc.date.available2011-09-02T07:52:12Z
dc.date.issued2011-09-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/26660
dc.descriptionUppsats för avläggande av filosofie kandidatexamen i Kulturvård, Trädgårdens hantverk och design, 15 hp, 2011sv
dc.language.isoswesv
dc.subjectSkolgårdarsv
dc.subjectPedagogiksv
dc.subjectUtomhuspedagogiksv
dc.titleSkolgården som läranderum. Vad kännetecknar en bra skolgård för utomhuspedagogik?sv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokPhysicsChemistryMaths
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Conservationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för kulturvårdswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record