dc.contributor.author | Ernekrans, Maria | |
dc.date.accessioned | 2011-09-02T07:52:12Z | |
dc.date.available | 2011-09-02T07:52:12Z | |
dc.date.issued | 2011-09-02 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/26660 | |
dc.description | Uppsats för avläggande av filosofie kandidatexamen i
Kulturvård, Trädgårdens hantverk och design, 15 hp,
2011 | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.subject | Skolgårdar | sv |
dc.subject | Pedagogik | sv |
dc.subject | Utomhuspedagogik | sv |
dc.title | Skolgården som läranderum. Vad kännetecknar en bra skolgård för utomhuspedagogik? | sv |
dc.type | Text | |
dc.setspec.uppsok | PhysicsChemistryMaths | |
dc.type.uppsok | M2 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of Conservation | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvård | swe |
dc.type.degree | Student essay | |