dc.contributor.editor | Ahlstedt, Eva | |
dc.date.accessioned | 2011-09-20T11:42:11Z | |
dc.date.available | 2011-09-20T11:42:11Z | |
dc.date.issued | 2011-09-18 | |
dc.identifier.citation | Studia interdisciplinaria, linguistica et litteraria 3 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/26885 | |
dc.description | Bokpärmens framsida, rygg, baksida | sv |
dc.format.extent | 3 sid. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Institutionen för språk och litteratur, Göteborgs universitet | sv |
dc.relation.ispartofseries | Studia interdisciplinaria, linguistica et litteraria | sv |
dc.relation.ispartofseries | 3 | sv |
dc.title | Omslag Theorising Textuality, Theorising Reading. Om vetenskaplig teoribildning inom kultur- och litteraturforskning | sv |
dc.type | Presentation | sv |
dc.type.svep | other | sv |
dc.contributor.organization | Institutionen för språk och litteratur, Göteborgs universitet | sv |