Elevplanerade lektioner på SFI. En undersökning om vuxna elevers ökade förutsättningar för bättre lärande genom att eleverna tar större ansvar för sina egna studier. Examensarbete inom lärarutbildningen
dc.date.accessioned | 2012-07-20T07:27:00Z | |
dc.date.available | 2012-07-20T07:27:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/29801 | |
dc.description.abstract | sv | |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.subject | Elevplanering | sv |
dc.subject | SFI | sv |
dc.subject | individuellt | sv |
dc.subject | metod | sv |
dc.subject | stöttning | sv |
dc.title | Elevplanerade lektioner på SFI. En undersökning om vuxna elevers ökade förutsättningar för bättre lärande genom att eleverna tar större ansvar för sina egna studier. Examensarbete inom lärarutbildningen | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Göteborgs Universitet/Institutionen för sociologi och arbetsvetenskap | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |