Show simple item record

dc.contributor.authorCavallie Wase, Pontus
dc.date.accessioned2012-12-14T15:13:32Z
dc.date.available2012-12-14T15:13:32Z
dc.date.issued2012-12-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/31755
dc.description.abstractUnder min praktik inom landstinget i Västra Götaland, Västra Götalandsregionen, och kulturutföraren Kultur i Väst, så blev jag involverad i hur arbetet med kultur som tillväxtmotor kan se ut. Kultur i Väst är en av flertalet kulturutförare vars verksamhet ägs av Västra Götalandregionen. Det finns även de organisationer och föreningar som agerar på uppdrag av Västra Götalandsregionen genom samarbeten.sv
dc.language.isoswesv
dc.titleMED KULTUR SOM VARUMÄRKE En studie om kulturens roll som tillväxtmotor i Västra Götalandsv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokHumanitiesTheology
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Cultural Scienceseng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för kulturvetenskaperswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record