Show simple item record

dc.contributor.authorCederlöf, Sofi
dc.contributor.authorGörsch, Sarah
dc.contributor.authorMilenkovic, Marijana
dc.date.accessioned2013-02-26T15:05:58Z
dc.date.available2013-02-26T15:05:58Z
dc.date.issued2013-02-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32414
dc.description.abstractDe tillverkar våra favoritviner. Mer mat på bordet och makt att bestämma över sina egna liv. Det önskar arbetare som gör Sveriges mest sålda viner. För första gången inför Systembolaget en uppförandekod bland sina leverantörer men den missar det viktigaste: kräva en lön som arbetarna kan leva på.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesV11-18sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectWine Tasting and Salessv
dc.titleWine Tasting and Salessv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/JMG - Journalism and Mass Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/JMG - Inst f journalistik och masskommswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record