Show simple item record

dc.contributor.authorJohansson, Patrik
dc.date.accessioned2013-02-27T12:33:48Z
dc.date.available2013-02-27T12:33:48Z
dc.date.issued2013-02-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32428
dc.description.abstract2009 startades ett riksomfattande projekt för Sveriges gymnasieskola. Man ansåg att elevers potential gick till spillo i den dåvarande gymnasieskolan, då de mest ambitiösa eller talangfulla ungdomarna hölls tillbaka av den förlegade tanken att "alla ska med". Ingen fick lära sig i sin egen takt, utom de i klassen som lärde sig långsammast.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesH11-12sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectA-lagetsv
dc.titleA-lagetsv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/JMG - Journalism and Mass Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/JMG - Inst f journalistik och masskommswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record