dc.contributor.author | Johansson, Patrik | |
dc.date.accessioned | 2013-02-27T12:33:48Z | |
dc.date.available | 2013-02-27T12:33:48Z | |
dc.date.issued | 2013-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/32428 | |
dc.description.abstract | 2009 startades ett riksomfattande projekt för Sveriges gymnasieskola. Man ansåg att elevers potential gick till spillo i den dåvarande gymnasieskolan, då de mest ambitiösa eller talangfulla ungdomarna hölls tillbaka av den förlegade tanken att "alla ska med". Ingen fick lära sig i sin egen takt, utom de i klassen som lärde sig långsammast. | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.relation.ispartofseries | H11-12 | sv |
dc.relation.ispartofseries | Uppsats | sv |
dc.subject | A-laget | sv |
dc.title | A-laget | sv |
dc.type | Text | |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/JMG - Journalism and Mass Communication | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/JMG - Inst f journalistik och masskomm | swe |
dc.type.degree | Student essay | |