Show simple item record

dc.contributor.authorHofbauer, Cathrine
dc.contributor.authorFrej, Josefine
dc.contributor.authorLind, Goldie
dc.date.accessioned2013-04-09T13:15:00Z
dc.date.available2013-04-09T13:15:00Z
dc.date.issued2013-04-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32689
dc.description.abstractFem medieföretag har granskats; Sveriges Television, TV4, Sveriges Radio, DN och Aftonbladet. 4 veckor valdes ut, jämnt fördelade över ett år för att undvika att resultatet skulle påverkas av olika idrotters tävlingssäsonger.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesKH09-1sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectKontringsv
dc.titleKontringsv
dc.title.alternative- Ett magasin om varför det är så få kvinnor som syns i sportrapporteringensv
dc.typeText
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.type.degreeStudent essay
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record