Show simple item record

dc.contributor.authorKlaar, Alexander
dc.contributor.authorRosencrantz, Ebba
dc.contributor.authorSällström, Helena
dc.date.accessioned2013-04-09T14:43:13Z
dc.date.available2013-04-09T14:43:13Z
dc.date.issued2013-04-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32699
dc.description.abstractVi kodade 1318 artiklar från fyra tidningar: Aftenposten och Dagens Näringsliv i Norge och de svenska tidningarna Dagens Nyheter och Dagens Industri. Studien var kvantitativ och undersökte vem som syns i ekonomijournalistiken.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesKH09-9sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectMäktiga män och osynliga kvinnorsv
dc.titleMäktiga män och osynliga kvinnor -sv
dc.title.alternativeEn studie av ekonomijournalistikens könsv
dc.typeText
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.type.degreeStudent essay
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record