Show simple item record

dc.contributor.authorLundström, Ina
dc.contributor.authorZachrisson, Niklas
dc.date.accessioned2013-04-12T08:56:04Z
dc.date.available2013-04-12T08:56:04Z
dc.date.issued2013-04-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/32719
dc.description.abstractSyftet med vår undersökning är att se hur Sydafrika ska försöka sprida ett positivt budskap om landet i samband med fotbolls-VM nästa år genom Media Club South Africa.com. Delsyftet är att undersöka hur svenska journalister och redaktörer ser på rapporteringen från Sydafrika i samband med fotbolls-VM nästa år.sv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesKH09-15sv
dc.relation.ispartofseriesUppsatssv
dc.subjectSydafrikas Stora Chanssv
dc.titleSydafrikas Stora Chanssv
dc.title.alternative- Om media, förhoppningar och förberedelser inför Fotbolls-VM 2010sv
dc.typeText
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Journalism, Media and Communicationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationswe
dc.type.degreeStudent essay
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record