Tillgänglighet genom begränsning - en studie om varför bilen väljs framför andra färdmedel vid resor till Göteborg City
dc.contributor.author | Berglin, Emma | |
dc.contributor.author | Inzunza, Camila | |
dc.date.accessioned | 2013-07-12T08:36:53Z | |
dc.date.available | 2013-07-12T08:36:53Z | |
dc.date.issued | 2013-07-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/33464 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.subject | bil | sv |
dc.subject | parkering | sv |
dc.subject | parkeringspolicy | sv |
dc.subject | Västsvenska paketet | sv |
dc.subject | Göteborg city | sv |
dc.subject | trängselskatt | sv |
dc.subject | värde | sv |
dc.subject | medskapande av värde | sv |
dc.subject | utbytesvärde | sv |
dc.title | Tillgänglighet genom begränsning - en studie om varför bilen väljs framför andra färdmedel vid resor till Göteborg City | sv |
dc.type | Text | |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | H1 | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Department of Business Administration | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen | swe |
dc.type.degree | Student essay |