Show simple item record

dc.contributor.authorRoos, John Magnus
dc.contributor.authorHansson, Niklas
dc.contributor.authorHolmberg, Ulrika
dc.date.accessioned2013-12-10T09:47:17Z
dc.date.available2013-12-10T09:47:17Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1653-7491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/34638
dc.descriptionRapporten är även utgiven i Konsumentverkets rapportserie under samma titel.sv
dc.description.abstractMagnus Roos, Ulrika Holmberg och Niklas Hansson har på uppdrag av Konsumentverket gjort en undersökning om hur konsumenter förhåller sig till valmöjligheter på marknaderna för fast telefoni, mobil telefoni, bank, försäkring, el och tandvård. Syftet har varit att få svar på hur information om valmöjligheter når konsumenter samt vilka åtgärder på informationsområdet som skulle kunna innebära att konsumenterna får bättre intresse för och möjligheter att göra rationella och hållbara val på de aktuella marknaderna.sv
dc.format.extent146 ssv
dc.language.isoswesv
dc.relation.ispartofseriesCFK-rapportsv
dc.relation.ispartofseries2010:04sv
dc.subjectkonsumenters valsv
dc.subjectomreglerade marknadersv
dc.titleKonsumenters information om och val av leverantörer på sex omreglerade marknader. Fast telefoni, mobil telefoni, bank, försäkring, el och tandvård.sv
dc.typeTextsv
dc.type.svepreportsv
dc.contributor.organizationCentrum för konsumtionsvetenskapsv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record