Show simple item record

dc.contributor.authorNordqvist, Isa
dc.date.accessioned2013-12-18T13:16:58Z
dc.date.available2013-12-18T13:16:58Z
dc.date.issued2013-12-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/34696
dc.description.abstractUppsatsen problematiserar begreppet "personligt varumärke" med avseende på personlig identitet, intersektionalitetsperspektiv och moraliska perspektiv. En mall för en kommunikationsplan utarbetas för den som har, eller vill bygga upp, ett eget personligt varumärke.sv
dc.language.isoswesv
dc.subjectpersonligt varumärke, narrativ identitet, professionella nätverk, kommunikationsplansv
dc.titleDu är inte ett varumärke. En kritisk guide till personliga kommunikationsplaner.sv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokHumanitiesTheology
dc.type.uppsokH1
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteoriswe
dc.contributor.departmentGöteborg University/Department of Philosophy, Linguistics and Theory of Scienceeng
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record