Utbildning för ett visuellt samhälle -hur visuell analys behandlas i styrdokument och läromedel i svenska och samhällskunskap, samt presentation av ett alternativt verktyg för multimodal textanalys
dc.contributor.author | Friberg, Marlene | |
dc.contributor.author | Sykes, Rebecca | |
dc.date.accessioned | 2014-02-25T10:00:04Z | |
dc.date.available | 2014-02-25T10:00:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/35245 | |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | Göteborgs universitet. Utbildnings- och forskningsnämnden för lärarutbildning | sv |
dc.title | Utbildning för ett visuellt samhälle -hur visuell analys behandlas i styrdokument och läromedel i svenska och samhällskunskap, samt presentation av ett alternativt verktyg för multimodal textanalys | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | |
dc.type.uppsok | M2 | |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Sociologiska institutionen | |
dc.type.degree | Student essay | eng |