dc.contributor.author | Sandén, Johan | |
dc.date.accessioned | 2015-09-29T12:34:12Z | |
dc.date.available | 2015-09-29T12:34:12Z | |
dc.date.issued | 2015-09 | |
dc.identifier.issn | 1401-7199 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/40665 | |
dc.format.extent | 102 sidor | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | School of Public Administration/Förvaltningshögskolan | sv |
dc.relation.ispartofseries | Förvaltningshögskolans rapportserie | sv |
dc.relation.ispartofseries | 133 | sv |
dc.subject | skolan | sv |
dc.subject | offentlig förvaltning | sv |
dc.subject | lärare | sv |
dc.subject | administration | sv |
dc.title | Mer papper, klokare barn? Hur lärares administrativa arbete kan påverka kvaliteten i skolan | sv |
dc.type | Presentation | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |