dc.contributor.author | Hellgren, Hanna | |
dc.date.accessioned | 2016-02-03T14:10:41Z | |
dc.date.available | 2016-02-03T14:10:41Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.issn | 1401-7199 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/41774 | |
dc.format.extent | 61 sidor | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.publisher | School of Public Administration/Förvaltningshögskolan | sv |
dc.relation.ispartofseries | Förvaltningshögskolans rapporter | sv |
dc.relation.ispartofseries | 137 | sv |
dc.subject | offentlig förvaltning | sv |
dc.subject | förskolan | sv |
dc.subject | institutioner | sv |
dc.subject | professioner | sv |
dc.subject | styrning | sv |
dc.title | Mellan pedagogisk professionalism och marknadsmässiga tekniker - Institutionella logiker i organiseringen av förskolan | sv |
dc.type | Text | sv |
dc.type.svep | report | sv |
dc.contributor.organization | Göteborgs universitet | sv |
dc.contributor.organization | University of Gothenburg | sv |