Utmaningar i grundsärskolans kursplaner: Sju grundsärskolelärares uppfattningar av förmågor och kunskapskrav i läroplanen för grundsärskolans båda inriktningar; ämnen i grundsärskolan och ämnesområden i inriktning träningsskolan
dc.contributor.author | Ekstam, Åsa | sv |
dc.contributor.author | Liljekvist, Cathrine | sv |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T10:27:58Z | |
dc.date.available | 2016-10-05T10:27:58Z | |
dc.date.issued | 2016 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/48128 | |
dc.description.abstract | sv | |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.title | Utmaningar i grundsärskolans kursplaner: Sju grundsärskolelärares uppfattningar av förmågor och kunskapskrav i läroplanen för grundsärskolans båda inriktningar; ämnen i grundsärskolan och ämnesområden i inriktning träningsskolan | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |