Att arbeta med förmågorna som mål: Lärare i grundsärskolan inriktning träningsskola beskriver hur de tolkar kunskapskraven samt det praktiska arbetet med utvecklande av förmågorna hos eleverna
dc.contributor.author | Eriksson, Helga | sv |
dc.date.accessioned | 2016-10-05T10:27:59Z | |
dc.date.available | 2016-10-05T10:27:59Z | |
dc.date.issued | 2016 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/48129 | |
dc.description.abstract | sv | |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.title | Att arbeta med förmågorna som mål: Lärare i grundsärskolan inriktning träningsskola beskriver hur de tolkar kunskapskraven samt det praktiska arbetet med utvecklande av förmågorna hos eleverna | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | Institutionen för pedagogik och specialpedagogik | sv |
dc.type.degree | Student essay | sv |