dc.contributor.author | Åhlund, Birgitta | |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T14:20:15Z | |
dc.date.available | 2018-02-12T14:20:15Z | |
dc.date.issued | 2018-02-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/55407 | |
dc.description.abstract | Jag vet inte exakt när, men efter att under några år ha experimenterat med olika former av publik
interaktivitet genom nya media på teman som selfie/porträtt, stilleben och iscensättning, börjar
jag att ställa mig frågan om man inte skulle kunna arbeta med ny teknik också i mötet med
enskilda grupper. Hur skulle den digitala tekniken kunna användas för lärande genom bilder? | sv |
dc.language.iso | swe | sv |
dc.subject | Kamera | sv |
dc.subject | Lärande | sv |
dc.title | Med kameran som verktyg i konstpedagogiken | sv |
dc.setspec.uppsok | FineArt | |
dc.contributor.department | University of Gothenburg/Valand Academy | eng |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Akademin Valand | swe |