Användandet av digitala verktyg inom kemiämnet på gymnasiet
dc.contributor.author | Callas, Simon | sv |
dc.date.accessioned | 2020-03-06T12:52:30Z | |
dc.date.available | 2020-03-06T12:52:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | sv |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/63775 | |
dc.description.abstract | I detta arbete behandlas hur digitala verktyg används som läromedel. I synnerhet fokuseras arbetet kring den svenska gymnasieskolan och ämnet kemi. För att undersöka detta bearbetas relevant tidigare forskning i kombination med kemilärares åsikter och uppfattningar, som dokumenteras med hjälp av en enkätundersökning. I arbetet påvisas det både genom enkät och tidigare forskning att digitala verktyg kan ha en positiv inverkan på lärandet. | sv |
dc.language.iso | sv | sv |
dc.title | Användandet av digitala verktyg inom kemiämnet på gymnasiet | sv |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | sv |
dc.type.uppsok | M2 | sv |
dc.contributor.department | sv | |
dc.type.degree | Student essay | sv |