Show simple item record

dc.contributor.authorCallas, Simonsv
dc.date.accessioned2020-03-06T12:52:30Z
dc.date.available2020-03-06T12:52:30Z
dc.date.issued2019sv
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/63775
dc.description.abstractI detta arbete behandlas hur digitala verktyg används som läromedel. I synnerhet fokuseras arbetet kring den svenska gymnasieskolan och ämnet kemi. För att undersöka detta bearbetas relevant tidigare forskning i kombination med kemilärares åsikter och uppfattningar, som dokumenteras med hjälp av en enkätundersökning. I arbetet påvisas det både genom enkät och tidigare forskning att digitala verktyg kan ha en positiv inverkan på lärandet.sv
dc.language.isosvsv
dc.titleAnvändandet av digitala verktyg inom kemiämnet på gymnasietsv
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawsv
dc.type.uppsokM2sv
dc.contributor.departmentsv
dc.type.degreeStudent essaysv


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record