• English
    • svenska
  • English 
    • English
    • svenska
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
  •   Home
  • Student essays / Studentuppsatser
  • Department of Business Administration / Företagsekonomiska institutionen
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

“21 minuters väntetid på en mighty muffin i Arvika idag. Totalt oacceptabelt” En netnografisk studie om vilken roll service failure spelar för konsumenters varumärkesupplevelse i en digitaliserad köpprocess

Degree
Student essay
URI
http://hdl.handle.net/2077/65186
Collections
  • Kandidatuppsatser Företagsekonomiska institutionen
View/Open
gupea_2077_65186_1.pdf (979.9Kb)
Date
2020-06-29
Author
Forssten, Niclas
Markkrona, Hampus
Language
swe
Metadata
Show full item record

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV