Visa enkel post

dc.contributor.authorMalmén, Adam
dc.contributor.authorCollin, Theodor
dc.date.accessioned2021-02-16T13:51:57Z
dc.date.available2021-02-16T13:51:57Z
dc.date.issued2021-02-16
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/67729
dc.language.isoswesv
dc.titleSupportern, Fotbollsklubben och Varumärkesupplevelsen Två Allsvenska fotbollsklubbars arbete med varumärkesupplevelse, samt centrala delar av varumärkesupplevelse för fotbollssupportrar.sv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Business Administrationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essay


Filer under denna titel

Thumbnail

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post