Show simple item record

dc.contributor.authorHalilovic, Hanna
dc.contributor.authorMånsson, Elsa
dc.contributor.authorSteifo, Tomas
dc.date.accessioned2021-06-28T12:37:22Z
dc.date.available2021-06-28T12:37:22Z
dc.date.issued2021-06-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/68804
dc.language.isoswesv
dc.titleInfluencer Marketing - Lönsam marknadsföring eller opålitligt försäljningsarbete? En kvalitativ studie om vad som påverkar följares och konsumenters trovärdighet gentemot influencers marknadsföring på sociala mediersv
dc.typeText
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLaw
dc.type.uppsokM2
dc.contributor.departmentUniversity of Gothenburg/Department of Business Administrationeng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essay


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record