Hur fem lärare tänker om sina strategier för att handleda elever vid bokval i år 1-3
dc.contributor.author | Helena Nilsson | swe |
dc.contributor.author | Camilla Thor | swe |
dc.contributor.author | swe | |
dc.date.accessioned | 2008-03-12T15:21:37Z | |
dc.date.available | 2008-03-12T15:21:37Z | |
dc.date.issued | 2008 | swe |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/9701 | |
dc.description.abstract | swe | |
dc.language.iso | sv | swe |
dc.subject | Bokval | swe |
dc.subject | Barnlitteratur | swe |
dc.subject | Skönlitteratur | swe |
dc.subject | Receptions | swe |
dc.title | Hur fem lärare tänker om sina strategier för att handleda elever vid bokval i år 1-3 | swe |
dc.setspec.uppsok | SocialBehaviourLaw | swe |
dc.type.uppsok | C | swe |
dc.contributor.department | Göteborgs universitet/Sociologiska institutionen | swe |
dc.contributor.department | Göteborg University/Department of Sociology | eng |
dc.type.degree | Student essay | swe |