Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Faculty of Humanities / Humanistiska fakulteten
  3. Department of Languages and Literatures / Institutionen för språk och litteraturer
  4. Studia Interdisciplinaria, Linguistica et Litteraria (SILL)
  5. Studia Interdisciplinaria, Linguistica et Litteraria (SILL) 3
  6. Browse by Subject

Studia Interdisciplinaria, Linguistica et Litteraria (SILL) 3

Permanent URI for this collectionhttps://gupea-staging.ub.gu.se/handle/2077/26696

Browse

Recent SubmissionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

Browsing Studia Interdisciplinaria, Linguistica et Litteraria (SILL) 3 by Subject

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 7 of 7
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • japansk ungdomslitteratur, genuskonstruktion, maskulinitet. konstruktion av maskuliniteter, skolböcker, mobil kultur, mobilböcker  1
  • kvinnans ställning i islam. kvinnor i det tidiga arabisk-muslimska samhället, abbasidisk litteratur, genresignaler, genre och genus  1
  • Proust, de Man, Derrida, Style, Rhetoric, Allegory  1
  • semiotics, narrative grammar, narrative theory, semiotic grammar, Literary Plot Modes, Herman Melville's Moby-Dick  1
  • Språkliga och semiotiska landskap, landskap som text, landskapande som praktik, representation, multimodalitet, helhet/del, baskiskhet  1
  • Vincent Jouve, L'effet-personnage dans le roman,le lectant, le lisant, le lu. l’effetpersonnel, l’effet-personne. l’effet-prétexte  1
  • Woolf, To the Lighthouse, Lacan, Deleuze  1

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback