dc.contributor.author | Björn, Andersson | |
dc.contributor.author | Frank, Bach | |
dc.contributor.author | Birgitta, Frändberg | |
dc.contributor.author | Mats, Hagman | |
dc.contributor.author | Ingrid, Jansson | |
dc.contributor.author | Christina, Kärrqvist | |
dc.contributor.author | Eva, Nyberg | |
dc.contributor.author | Anita, Wallin | |
dc.contributor.author | Ann, Zetterqvist | |
dc.date.accessioned | 2008-07-11T09:04:06Z | |
dc.date.available | 2008-07-11T09:04:06Z | |
dc.date.issued | 2003-10 | |
dc.identifier.issn | 1651-9531 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2077/10626 | |
dc.description.abstract | Rapporten tar upp hur elever resonerar inom några centrala biologiska områden. Dessa är matspjälkning, fotosyntes, evolution och genetik. I samband med workshopen om fotosyntes förklaras och exemplifieras vad formativ utvärdering är. | en |
dc.description.sponsorship | Nordiska Ministerrådet, Utbildningsdepartementet och Skolverket | en |
dc.language.iso | swe | en |
dc.publisher | Göteborgs Universitet | en |
dc.relation.ispartofseries | Ämnesdidaktik i praktiken : nya vägar för undervisning i naturvetenskap | en |
dc.relation.ispartofseries | 2 | en |
dc.title | Att förstå naturen - från vardagsbegrepp till biologi, fyra "workshops" | en |
dc.type | Text | en |
dc.type.svep | report | en |
dc.gup.origin | Göteborgs universitet | swe |
dc.gup.department | Enheten för ämnesdidaktik, Institutionen för pedagogik och didaktik | swe |