Show simple item record

dc.contributor.authorBjörn, Andersson
dc.contributor.authorFrank, Bach
dc.contributor.authorBirgitta, Frändberg
dc.contributor.authorMats, Hagman
dc.contributor.authorIngrid, Jansson
dc.contributor.authorChristina, Kärrqvist
dc.contributor.authorEva, Nyberg
dc.contributor.authorAnita, Wallin
dc.contributor.authorAnn, Zetterqvist
dc.date.accessioned2008-07-11T09:04:06Z
dc.date.available2008-07-11T09:04:06Z
dc.date.issued2003-10
dc.identifier.issn1651-9531
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/10626
dc.description.abstractRapporten tar upp hur elever resonerar inom några centrala biologiska områden. Dessa är matspjälkning, fotosyntes, evolution och genetik. I samband med workshopen om fotosyntes förklaras och exemplifieras vad formativ utvärdering är.en
dc.description.sponsorshipNordiska Ministerrådet, Utbildningsdepartementet och Skolverketen
dc.language.isosween
dc.publisherGöteborgs Universiteten
dc.relation.ispartofseriesÄmnesdidaktik i praktiken : nya vägar för undervisning i naturvetenskapen
dc.relation.ispartofseries2en
dc.titleAtt förstå naturen - från vardagsbegrepp till biologi, fyra "workshops"en
dc.typeTexten
dc.type.svepreporten
dc.gup.originGöteborgs universitetswe
dc.gup.departmentEnheten för ämnesdidaktik, Institutionen för pedagogik och didaktikswe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record