Visa enkel post

dc.contributor.authorBjörn, Andersson
dc.contributor.authorFrank, Bach
dc.contributor.authorBirgitta, Frändberg
dc.contributor.authorMats, Hagman
dc.contributor.authorIngrid, Jansson
dc.contributor.authorChristina, Kärrqvist
dc.contributor.authorEva, Nyberg
dc.contributor.authorAnita, Wallin
dc.contributor.authorAnn, Zetterqvist
dc.date.accessioned2008-07-11T09:04:06Z
dc.date.available2008-07-11T09:04:06Z
dc.date.issued2003-10
dc.identifier.issn1651-9531
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/10626
dc.description.abstractRapporten tar upp hur elever resonerar inom några centrala biologiska områden. Dessa är matspjälkning, fotosyntes, evolution och genetik. I samband med workshopen om fotosyntes förklaras och exemplifieras vad formativ utvärdering är.en
dc.description.sponsorshipNordiska Ministerrådet, Utbildningsdepartementet och Skolverketen
dc.language.isosween
dc.publisherGöteborgs Universiteten
dc.relation.ispartofseriesÄmnesdidaktik i praktiken : nya vägar för undervisning i naturvetenskapen
dc.relation.ispartofseries2en
dc.titleAtt förstå naturen - från vardagsbegrepp till biologi, fyra "workshops"en
dc.typeTexten
dc.type.svepreporten
dc.gup.originGöteborgs universitetswe
dc.gup.departmentEnheten för ämnesdidaktik, Institutionen för pedagogik och didaktikswe


Filer under denna titel

Thumbnail

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post