Visa enkel post

dc.contributor.authorLinde, Mats, 1944-en
dc.date.accessioned2008-08-11T09:49:39Z
dc.date.available2008-08-11T09:49:39Z
dc.date.issued1977en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/12636
dc.subjectFörsäljningsorganisation Marknadsföringen
dc.titleMärkesstrategi och märkesval : en studie av konsumentens märkesvalprocess och effekter av märkesnamn för konsumentens uppfattning, bedömning och val av märke med resulterande beslutsregler för företagen = [Brand name strategy and brand choice]en
dc.typeTexten
dc.type.svepDoctoral thesisen
dc.gup.originGöteborgs universitet/University of Gothenburgeng
dc.gup.departmentFöretagsekonomien
dc.gup.dissdbid2782en
dc.gup.dissdb-impressumGöteborg: Marknadsvetenskap AB, cop. 1977en
dc.gup.dissdb-fakultetSF


Filer under denna titel

FilerStorlekFormatGranska

There are no files associated with this item.

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post