• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketing in developing countries : procedures, principles, and pitfalls when marketing processed foods for malnourished children in Algeria, Egypt, Turkey, and Colombia : an evaluation of private and public industry projects

Universitet
Göteborgs universitet/University of Gothenburg
Institution
Företagsekonomi
URL:
http://hdl.handle.net/2077/12637
Samlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
Datum
1980
Författare
Linde, Viveka, 1946-
Nyckelord
Företagsekonomi Allmänt
Publikationstyp
Doctoral thesis
ISBN
91-86026-01-1
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV