• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Photographic Messages in Tourism Advertising. Advertisers' Planning for the Production of as well as Potential Tourists' Interpretation of Photograpic Messages in Tourist Brochures

Universitet
Göteborgs universitet/University of Gothenburg
Institution
Department of Business Administration
Företagsekonomiska instutionen
Disputation
CG-salen på Handelshögskolan, Vasagatan 1, kl. 13.15
Datum för disputation
2008-05-23
URL:
http://hdl.handle.net/2077/17283
Samlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
Fil(er)
Abstract (117.4Kb)
Datum
2008
Författare
Vujicic, Sanja
Publikationstyp
Doctoral thesis
ISBN
978-91-7246-263-2
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV