Visa enkel post

dc.contributor.authorAlexandersson, Claes, 1947-en
dc.date.accessioned2008-08-11T10:37:33Z
dc.date.available2008-08-11T10:37:33Z
dc.date.issued1985en
dc.identifier.isbn91-7346-165-2en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/17387
dc.subjectPedagogik Vuxenundervisningen
dc.subjectPedagogisk Psykologi Inlärningen
dc.titleStabilitet och förändring : en empirisk studie av förhållandet mellan skolkunskap och vardagsvetandeen
dc.typeTexten
dc.type.svepDoctoral thesisen
dc.gup.originGöteborgs universitet/University of Gothenburgeng
dc.gup.departmentPedagogiken
dc.gup.dissdbid81en
dc.gup.dissdb-impressumGöteborg: Acta Universitatis Gothoburgensis, 1985en
dc.gup.dissdb-fakultetSF


Filer under denna titel

FilerStorlekFormatGranska

There are no files associated with this item.

Dokumentet tillhör följande samling(ar)

Visa enkel post