• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Publikationsarkiv för NSHU - Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning
  • Rapporter från Rådet för högre utbildning
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Gothenburg University Library / Göteborgs universitetsbibliotek
  • Publikationsarkiv för NSHU - Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning
  • Rapporter från Rådet för högre utbildning
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Experientially based physics instruction using hands on experiments and computers

Sammanfattning
Developing a functional understanding of mechanics, in accordance with canonical physics, has proven to be one of the most difficult challenges faced by students. In this report the development and implementation of conceptual labs in mechanics will be described. It is shown that educational design combining appropriate use of interactive technologies, handson and carefully designed instructions can foster a functional understanding of the involved physics. It is also shown that the educational implementation is crucial and that the outcome is not determined by the use of a certain educational technology.
Utgivare
Myndigheten för nätverk och samarbete inom högre utbildning
URL:
http://hdl.handle.net/2077/18148
Samlingar
  • Rapporter från Rådet för högre utbildning
Fil(er)
gupea_2077_18148_1.pdf (586.3Kb)
Datum
2005
Författare
Bernhard, Jonte
Publikationstyp
Report
Språk
eng
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV