• English
    • svenska
  • svenska 
    • English
    • svenska
  • Logga in
Redigera dokument 
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Redigera dokument
  •   Startsida
  • Faculty of Education / Utbildningsvetenskapliga fakulteten
  • Department of Education / Institutionen för pedagogik och didaktik (-2010)
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Redigera dokument
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Anpassning och motstånd. En etnografisk studie av gymnasieelevers institutionella identitetsskapande

Examinationsnivå
Doctor of Philosophy
Universitet
Göteborgs universitet. Utbildningsvetenskapliga fakulteten
University of Gothenburg. Faculty of Education
Institution
Department of Education ; Institutionen för pedagogik och didaktik
Disputation
Fredagen den 11 september, kl. 13.00, G 110, Högskolan i Skövde
Datum för disputation
2009-09-11
URL:
http://hdl.handle.net/2077/20234
Samlingar
  • Doctoral Theses / Doktorsavhandlingar
  • Doctoral Theses from University of Gothenburg / Doktorsavhandlingar från Göteborgs universitet
  • Gothenburg Studies in Educational Sciences
Fil(er)
gupea_2077_20234_1.pdf (1.755Mb)
Datum
2009-08-24
Författare
Johansson, Monica
Publikationstyp
Doctoral thesis
ISBN
978-91-7346-657-8
Serie/rapportnr.
Göteborg Studies in Educational Sciences
281
Språk
swe
Metadata
Visa fullständig post

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV
 

 

Visa

VisaSamlingarI datumordningFörfattareTitlarNyckelordDenna samlingI datumordningFörfattareTitlarNyckelord

Mitt konto

Logga inRegistrera dig

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
gup@ub.gu.se | Teknisk hjälp
Theme by 
Atmire NV