Show simple item record

dc.contributor.authorNilsson, Kerstinswe
dc.date.accessioned2003-12-15swe
dc.date.accessioned2007-01-17T03:04:33Z
dc.date.available2007-01-17T03:04:33Z
dc.date.issued2001swe
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/2077/2088
dc.description.abstractResumé En varumärkesrättighet kan uppkomma såväl genom inarbetning som genom registrering. Senare års expansion av registrerbara märken har lett till att inarbetade märken delvis hamnat i skymundan. I uppsatsen behandlas den inverkan som användning eller närmare bestämt inarbetning har på ett varumärkes "liv" och den dynamiska process som kan leda till varumärkesskydd.swe
dc.format.extent135846 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenswe
dc.titleInarbetning av varumärkenswe
dc.setspec.uppsokSocialBehaviourLawswe
dc.type.uppsokDswe
dc.contributor.departmentGöteborg University/Department of Laweng
dc.contributor.departmentGöteborgs universitet/Juridiska institutionenswe
dc.type.degreeStudent essayswe
dc.gup.originGöteborg University. School of Business, Economics and Lawswe
dc.gup.epcid3206swe


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record